Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? We hebben onze veelgestelde vragen hieronder voor je opgesteld! Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op! 

Bestellen

Leg je product(en) in het winkelmandje en ga naar ‘bestelling afronden’

Vul je gegevens in en kies je bezorgmoment

Betaal je bestelling

Check je email voor de bestelbevestiging

Heb je ook je spambox van je email gecontroleerd? Heb je geen email ontvangen en is het meer dan een uur geleden dat je een bestelling hebt gedaan? Neem dan contact op met de klantenservice via de mail of telefoon:

Aanpassen kan alleen door je bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze toch nog annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het artikel nog niet opgehaald is in de winkel kan de bestelling nog geannuleerd worden.

Bezorgen

Je kan kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Bestel je op werkdagen vóór 16:00 uur, dan bezorgen we dezelfde avond tussen 16:00 en 21:00 uur. 
  • Bestel je na 16:00 uur dan word je bestelling de volgende dag bezorgd. Je kunt kiezen voor avondbezorging of bezorging overdag.
  • Haal je bestelling gratis op aan de Chassésingel 5 in Breda. Uitsluitend op afspraak.
  • Woon je buiten Breda? Dan bezorgd PostNL je bestelling. 

Wij bezorgen zelf binnen de gemeente Breda. 
Daar vallen de volgende postcodes onder:
4850 4814 4826
4851 4815 4827
4840 4816 4834
4841 4817 4835
4800 4818 4836
4801 4819 4837
4802 4820 4838
4803 4822 4839
4811 4823 4847
4812 4824 4854
4813 4825

Buiten Breda maken we gebruik van de bezorgservice PostNL.

De bestellingen worden door een van onze eigen bezorgers thuisbezorgd. Dit is zoveel mogelijk ‘groen’ dus lopend of op de fiets! 

Ja, dat kan zeker! Voor pakketjes buiten het bezorggebied van onze fietskoeriers, maken we gebruik van de bezorgservice van PostNL.

De bezorgkosten hangen af van je bezorgkeuze en woonplaats:

  • Bezorgingen binnen de gemeente Breda* zijn €1,99
    (onder de gemeente Breda vallen de volgende postcodes:
    4850 4814 4826
    4851 4815 4827
    4840 4816 4834
    4841 4817 4835
    4800 4818 4836
    4801 4819 4837
    4802 4820 4838
    4803 4822 4839
    4811 4823 4847
    4812 4824 4854
    4813 4825)
  • Bezorging buiten Breda: kosten PostNL Pakket: €7,25

Nee, daarover hoef je je geen zorgen te maken. Wij zorgen ervoor dat de producten van verschillende winkels als één pakket, met eenmalige verzendkosten, bij je bezorgd worden.

Ben je niet thuis, dan zullen we proberen je pakketje bij de buren te bezorgen. In dat geval ontvang je een briefje door je brievenbus. Waren de buren ook niet thuis of wilden ze geen pakket aannemen, dan gaat je pakket terug naar het depot. Op de twee volgende werkdagen proberen we het nog een keer te bezorgen. 

Ja, dat kan. Maak hiervoor gebruik van het extra invulveld bij het afronden van je bestelling. Let op, dit is wel op eigen risico. We gaan ervan uit dat de ontvanger op de hoogte is van de te ontvangen bestelling.

Je kan er ook voor kiezen je bestelling als cadeautje te versturen, laat dit dan ook even weten in het opmerkingen veld! 

Retour

Je kunt je product ruilen of retourneren. Een retour wordt door de klant zelf teruggebracht naar de winkel. Hierbij zijn de geldende retouropties van de desbetreffende winkel van kracht. Deze voorwaarden vind je hier per winkel. 

Zodra de winkel de ontvangst van het product/de producten heeft bevestigd. Retour regels zijn per winkel verschillend. Vraag hier naar in de desbetreffende winkel als je je product retourneert. De winkelier mag zelf bepalen om het bedrag te retourneren of een waardebon aan te bieden. Het retourbedrag of de waardebon ontvang je in de winkel.

Betalen

Je kan je bestelling direct veilig online betalen met iDEAL of CreditCard. Je ontvangt een betaalbevestiging van ons via de email.

Heb je ook je spambox van je email gecontroleerd? Heb je geen email ontvangen en is het meer dan een uur geleden dat je een bestelling hebt gedaan? Neem dan contact op met de klantenservice via de mail of telefoon:

BoutiqueLocale maakt gebruik van het betalingssysteem “MangoPay”. Dit is een Elektronische Geldinstelling die onder toezicht staat van de Europese en Franse centrale bank. MangoPay helpt met hun service al meer dan 2.500 platformen in Europa. Zij zijn een tussenpartij die het geld beheert tot dat de bestelling succesvol is ontvangen door de klant. Ook zorgt het betalingssysteem van MangoPay ervoor dat in geval van faillissement van de winkelier of het platform, jij jouw geld terug krijgt. 

Reparatie & Garantie

Dat is vervelend! Natuurlijk lossen we dit zo snel mogelijk voor je op. Neem contact met ons op en wij zorgen voor een nieuw product. 

Ja, je hebt garantie. Dat is zelfs bij wet geregeld. Gaat je product al snel stuk terwijl je het product gebruikt hebt waarvoor het bedoeld is? Neem dan contact op met de winkel waar je het product besteld hebt en vraag naar de mogelijkheden.

Dat hangt af van je product en is wettelijk vastgelegd. De duur van de garantie hangt samen met de verwachte levensduur van een product. De garantieduur voor jouw product(en) vind je terug op de individuele websites van de aangesloten ondernemers.

Je factuur/bonnetje is je garantiebewijs.

Account

Nee, dat hoeft niet, maar dit heeft wel een aantal voordelen. Je kan eenvoudig je bestellingen en facturen (en dus je garantiebewijs) terugvinden. Ook hoef je bij een volgende bestelling niet nogmaals al je gegevens in te vullen.

Vragen?

Heb je een andere vraag of wil je jouw eigen winkel online zetten op BoutiqueLocale? Neem contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? We hebben onze veelgestelde vragen hieronder voor je opgesteld! Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op! 

Bestellen

Leg je product(en) in het winkelmandje en ga naar ‘bestelling afronden’

Vul je gegevens in en kies je bezorgmoment

Betaal je bestelling

Check je email voor de bestelbevestiging

Heb je ook je spambox van je email gecontroleerd? Geen email ontvangen en is het meer dan een uur geleden dat je een bestelling hebt gedaan? Neem dan contact op met de klantenservice via de mail of telefoon:

Aanpassen kan alleen door je bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze toch nog annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het artikel nog niet opgehaald is in de winkel kan de bestelling nog geannuleerd worden.

Bezorgen

Je kan kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Bestel je op werkdagen vóór 17.00u, dan heb je keuze tussen bezorging binnen 2 uur of bezorging dezelfde avond per fietskoerier.
  • Bestel je na 17.00u, dan kan je kiezen voor de avondbezorging op de volgende werkdag per fietskoerier.
  • Haal je bestelling op bij het kantoor van City Webshop Breda op Chassésingel 5 in Breda. Openingstijden : maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00.

Wij werken samen met Pijlsnel B.V. Dit bezorgbedrijf uit Breda bezorgt al 20 jaar pakketjes en documenten, klimaatneutraal en emissievrij. De pakketten tijdens de avondbezorging worden afgeleverd door de fietskoeriers van Pijlsnel en de bestellingen gedurende dag nemen we voor onze eigen rekening. Hierbij proberen we dit voor zover dit kan zo veel mogelijk op de fiets te doen en anders door middel van een emissievrije auto!

 

Ja, dat kan zeker! Voor pakketjes buiten het bezorggebied van onze fietskoeriers, maken we gebruik van de bezorgservice van PostNL.

De bezorgkosten hangen af van je bezorgkeuze en woonplaats:

  • Bezorgingen binnen de Gemeente Breda* zijn €3,99
    (onder de Gemeente Breda vallen de volgende postcodes:
    4850 4814 4826
    4851 4815 4827
    4840 4816 4834
    4841 4817 4835
    4800 4818 4836
    4801 4819 4837
    4802 4820 4838
    4803 4822 4839
    4811 4823 4847
    4812 4824 4854
    4813 4825)
  • Bezorging buiten Breda: kosten PostNL
    1. Brievenbuspakket: €4,-
    2. Pakket: €7,25

Nee, daarover hoef je je geen zorgen te maken. Wij zorgen ervoor dat de producten van verschillende winkels als één pakket, met eenmalige verzendkosten, bij je bezorgd worden.

Ben je niet thuis, dan zullen we proberen je pakketje bij de buren te bezorgen. In dat geval ontvang je een briefje door je brievenbus. Waren de buren ook niet thuis of wilden ze geen pakket aannemen, dan gaat je pakket terug naar het depot van Pijlsnel (indien avondbezorging). Pijlsnel probeert het hierna op de twee volgende werkdagen alvorens de bestelling naar het kantoor, gevestigd op Chassésingel 5, wordt gebracht. 

Ja, dat kan. Maak hiervoor gebruik van het extra invulveld bij het afronden van je bestelling. Let op, dit is wel op eigen risico. We gaan ervan uit dat de ontvanger op de hoogte is van de te ontvangen bestelling.

Ja, natuurlijk kan dat! Daarvoor rekenen wij een meerprijs van €1,99.

Retour

Als klant heb je 15 dagen de tijd om een bestelling te retourneren. Een retour wordt door de klant zelf teruggebracht naar de winkel. Hierbij zijn de geldende retouropties van de desbetreffende winkel van kracht.

Zodra de winkel de ontvangst van het product/de producten heeft bevestigd. Retour regels zijn per winkel verschillend. Vraag hier naar in de desbetreffende winkel als je je product retourneert. De winkelier mag zelf bepalen om het bedrag te retourneren of een waardebon aan te bieden. Het retourbedrag of de waardebon ontvang je in de winkel.

Betalen

Je kan je bestelling direct veilig online betalen met iDEAL of CreditCard. Je ontvangt een betaalbevestiging van ons via de email.

Heb je ook je spambox van je email gecontroleerd? Geen email ontvangen en is het meer dan een uur geleden dat je een bestelling hebt gedaan? Neem dan contact op met de klantenservice via de mail of telefoon:

City Webshop Breda maakt gebruik van het betalingssysteem “MangoPay”. Dit is een Elektronische Geldinstelling die onder toezicht staat van de Europese en Franse centrale bank. Mangopay helpt met hun service al meer dan 2.500 platformen in Europa. Zij zijn een tussenpartij die het geld beheert tot dat de bestelling succesvol is ontvangen door de klant. Ook zorgt het betalingssysteem van MangoPay ervoor dat in geval van faillissement van de winkelier of het platform, jij jouw geld terug krijgt. 

Reparatie & Garantie

Dat is vervelend! Natuurlijk lossen we dit zo snel mogelijk voor je op. Neem contact met ons op en wij zorgen voor een nieuw product. 

Ja, je hebt garantie. Dat is zelfs bij wet geregeld. Gaat je product al snel stuk terwijl je het product gebruikt hebt waarvoor het bedoeld is? Neem dan contact op met de winkel waar je het product besteld hebt en vraag naar de mogelijkheden.

Dat hangt af van je product en is wettelijk vastgelegd. De duur van de garantie hangt samen met de verwachte levensduur van een product. De garantieduur voor jouw product(en) vind je terug op de individuele websites van de aangesloten ondernemers.

Je factuur/bonnetje is je garantiebewijs.

Account

Nee, dat hoeft niet, maar dit heeft wel een aantal voordelen. Je kan eenvoudig je bestellingen en facturen (en dus je garantiebewijs) terugvinden. Ook hoef je bij een volgende bestelling niet nogmaals al je gegevens in te vullen.

Heb je een andere vraag of wil je jouw eigen winkel online zetten op City Webshop Breda? Neem contact met ons op!

Home
Account
0
Zoeken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

En blijf als eerste op de hoogte van nieuwe producten, nieuwe ondernemers en meer!